گزارش سمینار آشنایی با نرم افزار سپیدار سیستم + فیلم و صوت سمینار

درباره سمینار آشنایی با نرم افزار سپیدار سیستم:

این سمینار چهارشنیه 26 اردیبهشت ماه در سالن سمینار شرکت همکاران سیستم برگزار شد. برگزار کننده این سمینار شرکت سپید سیستم پایدار نماینده فروش شرکت سپیدار سیستم آسیا بود و آقای کاوه حاجی بابایی مدیر عامل این شرکت یکی از سخنرانان بودند.سخنران دیگر این سمینار آقای سعید قنبری دمساز مدیر سایت آموزش حسابداری حساب آموز بودند. تمرکز این سمینار بر اظهارنامه ارزش افزوده و گزارشات فصلی بود.

 

زمان بندی سمینار آشنایی با نرم افزار سپیدار سیستم:

1- شروع برنامه و معرفی سمینار:

از حدود ساعت 13:40 علاقمندان به سمینار در محل برگزاری حاضر شدند و پس از تایید کنترل ثبت نام، بسته‎هایی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده بود در اختیارشان قرار گرفت. در آغاز سمینار آقای کاوه حاجی بابایی ضمن توضیح برنامه سمینار، تاریخچه مختصری از آغاز و ادامه همکاری خود با شرکت همکاران سیستم و سپیدار سیستم آسیا ذکر کردند (لازم به ذکر است شرکت سپید سیستم پایدار از جمله برترین فروشندگان نرم افزار سپیدار سیستم است).

 

 

2- ارائه مطالب در زمینه ارزش افزوده، گزارشات فصلی و اظهارنامه مالیات عملکرد:

پس از معرفی سمینار، آقای سعید قنبری دمساز حدود 70 دقیقه مطالب مرتبط با اظهارنامه ارزش افزوده، خرید و فروش فصلی و اظهارنامه عملکرد را توضیح دادند. با توجه به زمان در نظر گرفته برای ایشان، مطالب ارائه شده شامل نکات بسیار مهم و کاربردی مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده بود.

 

3- زمان استراحت:

بر اساس برنامه حدود 20 دقیقه استراحت و پذیرایی در نظر گرفته شده بود تا شرکت کنندگان با تجدید انرژی در بخش دوم سمینار حاضر شوند. در زمان استراحت برخی از شرکت کنندگان سوالات خود را درباره موارد مالیاتی از آقای سعید قنبری دمساز پرسیدند.

 

4- آغاز بخش دوم سمینار با موضوع روش تهیه گزارشات مورد نیاز جهت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارشات خرید و فروش فصلی:

این بخش از سمینار توسط آقای کاوه حاجی بابایی اجرا شد. ایشان در این بخش با استفاده از نرم افزار سپیدار سیستم به توضیح تغییرات انجام گرفته در نرم افزار جهت تهیه و تنظیم گزارشات پرداختند. همچنین روش تهیه گزارشات مورد نیاز توسط نرم افزار سپیدار سیستم از توضیحات دیگر ایشان بود. بعد از پایان مطالب چند دقیقه هم به پرسش و پاسخ درباره موضوعات مطرح شده اختصاص داده شد.

 

فیلم + فایل صوتی + فایل پاورپوینت سمینار:

به درخواست شرکت کنندگان، فیلم و فایل صوتی و فایل پاورپوینت این سمینار تهیه شده که در صورت تمایل می‎توانید به صورت رایگان آنها را از این بخش دریافت کنید.برای دریافت کافیست نام و ایمیل خود را در بخش زیر وارد و روی فایل را برای من ایمیل کن کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال شود.

در صورت تمایل به تهیه هر یک از محصولات سپیدار سیستم با شماره 09120275797 یا ایمیل tamas@hesabamooz.com تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها ۵
ارسال دیدگاه جدید