چاپ صورتحساب در سامانه مودیان

در این فیلم روش چاپ صورتحساب در سامانه مودیان مالیاتی آموزش داده می شود. با آموزش ارائه شده در این فیلم به راحتی می توانید صورتحساب های خرید یا فروش ارسال شده به سامانه مودیان را چاپ بگیرید یا آن ها را به صورت پی دی اف در کامپیوتر خود ذخیره کنید. 

چاپ صورتحساب در سامانه مودیان

سلام

به تازگی امکان چاپ صورتحساب در سامانه‌ی مودیان مالیاتی فعال شده و شما می‌توانید صورتحساب‌های خرید یا فروشی که در سامانه وجود دارد را چاپ بگیرید یا با فرمت پی دی اف بر روی سیستم خود ذخیره کنید. برای انجام این کار کافی است بعد از اینکه وارد کارپوشه شدید به قسمت مدیریت صورتحساب مراجعه کنید و صورت حساب خرید یا فروش مورد نظر را انتخاب کنید. من می‌خواهم یکی از صورت حساب‌های خریدی که داشتم را پرینت بگیرم.

برای این کار کافی است روی قسمت صورت حساب‌های خرید کلیک کنم و وارد صفحه‌ ای که لیست صورتحساب در آن قرار دارد بشوم. اگر صورت حساب ها را نمی بینید و مطمئن هستید که قبلا صورت‌حساب‌هایی در سامانه‌ی مودیان شما وجود داشته کافی است روی دکمه جستجوی پیشرفته کلیک کنید و حذف فیلتر را بزنید تا صورتحساب‌ها نمایش داده شوند.

بعد از نمایش صورتحساب مورد نظر، روی علامت چشمی که زیر ستون جزییات وجود دارد کلیک کنید تا اطلاعات صورت حساب را ببینید. بعد از اینکه صورتحساب نمایش داده شد به انتهای صفحه بروید و روی علامت پی‌دی‌افی که آنجا هست کلیک کنید. بعد از کلیک مشاهده می کنید که مشخصات صورت‌حساب، شناسه‌ی کالا، مشخصات خریدار و فروشنده به‌ طور کامل نمایش داده می شود.

حالا کافی است برای چاپ روی علامت پرینتری که وجود دارد کلیک کنید و صورتحساب را به صورت کاغذی چاپ بگیرید. اگر کامپیوتر شما به پرینتر وصل نیست کافی است روی علامت دانلود که کنار نشان پرینتر وجود دارد کلیک کنید تا فایل صورتحساب به صورت پی‌دی‌اف روی سیستم شما دانلود و ذخیره  شود تا بتوانید  بعداً از آن استفاده کنید. 

دیدگاه‌ها ۰
ارسال دیدگاه جدید