روش ارائه اسناد و مدارک در زمان رسیدگی مالیاتی

رسیدگی مالیاتی یکی از مهمترین رویدادها در زمینه فعالیت شرکت و بخش حسابداری می‎باشد که قواعد مخصوص به خود را دارد و عدم دقت کافی در مورد آن باعث بروز مشکل خواهد شد. در این فیلم کوتاه 2 نکته مهم درباره ارائه اسناد و مدارک و گزارشات در زمان رسیدگی مالیاتی توسط آقای سعید قنبری توضیح داده می‎شود. در ادامه متن فیلم و همچنین فیلم را می‎توانید مشاهده کنید:

متن فیلم دو نکته درباره 2 نکته درباره ارائه مدارک در زمان رسیدگی مالیاتی

دوستان عزیز سلام وقت بخیر. من سعید قنبری هستم. امروز بابت انجام یه کار به سازمان امور مالیاتی مراجعه کرده بودم به ذهنم رسید که یه نکته رو خدمتتون در خصوص رسیدگی مالیاتی عنوان کنم.

دوستان عزیز وقتی که بابت رسیدگی به مالیاتتون به سازمان امور مالیاتی مراجعه می‎کنید حتما و حتما در اون روزی که بابت رسیدگی مراجعه می کنید، همه اسناد و مدارکی که بابت رسیدگی لازم هست رو ارائه بدید. یعنی قبل از اینکه به جلسه رسیدگی برسید اسنادتون رو آماده کنید و توی اون روز به صورت دقیق و مرتب همه اسناد رو ارائه بدید و توی اون فرمی که کارشناس مالیاتی پر می‎کنه دقت کنید که تک تک مواردی که شما تحویل داذیذ ذکر شده باشه.
اگر این کار رو انجام ندید و بعدا قصد داشته باشید از اسناد و مدارکی که ارائه شده استفاده کنید متاسفانه نمی‎تونید و ممکنه دچار مشکل بشید.
ممنونم. خدانگهدار

 

دیدگاه‌ها ۳
ارسال دیدگاه جدید